Söta trötta hezt :(

Hej!

Sitter och kollar på tv nu. Ska snart fixa en film åt katrin.

Har städat både i mitt rum och i stallet, känner mig rätt duktig.
När jag kom till stallet så stog ponnyn och åt och sen när jag skulle hämta henne så låg hon ner och sov, men jag fick inte upp henne så jag hämtade Katrin och då gick hon upp :) Hon var bara trött, men jag blev ju lite orolig först.  
Sen så hjälpte jag katrin att hoppa fjonkan, mycket duktiga var dom! :)
Filmade gjorde jag också så film kommer!!

Duktig jag är som städat så bra!


Sen skrittade jag ut med katrin och Corinne en bit, smörjde in med linement på hennes ben för hon hade gallor och stretchade osv :)


Sötnosen min! <3

PUSS
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0