26/2-12

Go' kväll! Har nyss kommit hem från Anna, har haft en super bra dag igen!
Idag klippte vi Orvar och Malva, det gick hur bra som helst! Sen så tog vi oss lite mat och sedan
var det hoppning som gällde! Jag red Lennart och Anna red Collin, Ebba på Clivia och Katrin red Cello.
Gick hur bra som helst för mig och ponnyn, fick hur bra känsla som helst på heeela träningen, så nu blir det
och träna för Anna igen på onsdag och senladdar vi inför tävlingen på söndag, LA i kumla! :D

Sedan så skrittade jag Orvar medans Anna hoppade Malva och Ebba på sin ponny Bravo. Orvar vart lite
tokig och busade där ett tag men jag satt kvar. Haha, inte varje dag man sitter på en häst på 1,80m som
busar och håller på, men nu har jag gjort det också! Sen hoppade Anna Orvisen och jag travade av Malva, jätte fin häst verkligen! Hon dyker lite med näsan och för övrigt en underbar häst! Sen så fick jag trava av Ovar igen också och jag älskar verkligen och rida den hästen! Guuud så härlig häst säger jag bara, helt underbar!
Sen gick vi in och gjorde varma mackor och tittade på tv och mös med de andra små djuren! :)


Här är det härligt och va kan jag lova!

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0