God morgon!

God morgon alla trogna blogg läsare ♥

Idag vaknade jag kl 08.10, enormt onödigt men aja..
Idag ska jag vara istallet hela dagen så vet inte hur mycket jag kommer blogga, ska försöka blogga
från mobilen några gånger. Först ska jag kolla när en kompis provrider en ponny, sen ska jag göra
allt mat osv till Lennart, hoppa på honom (kommer film!). Sen efter det så anordnar vi i FRK's U-sek
sen liten tävling där man får hoppa en bara själv (utan häst) eller springa med sin hund och hoppa,
Ska försöka fota det s¨kommer det bilder här på bloggen på det! :)

Men nu ska jag fixa så att vi kan ha en bloggtävling, så håll utkik på bloggen nu framöver!! :D


fina fina ponnyn

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0