Söta lilla sura stackars ponnyn<3

Hej!

Inte bloggat mycket idag, hade datakurs i 3 timmar förut.. Ponnyn stog idag, Mamma tog hand om henne medans jag red Corinne (www.kaatrinskoog.blogg.se) :)
Hon fick 2 nya täcken och 1 grimma + b-vitamin osv idag :) Mitt fina <3.


Bildkvalitén suger javet! Men ville visa va snygg hon blev!<3


Tävlingen till helgen tror ja vi hoppar av, hon är inte riktigt som hon ska och jag är trött och sliten, har hostat i längre än en vecka!! -.-
Så ja tror det blir en tripp till sjukan snart.

Imorgon ska piggen klippa henne, får se hur hon blir efter det.
Min stackars fina tjej<3


Katrin och Corinne<3

Ha en fortsatt bra alla <3's dag!
Själv är jag helt forever alone!

Kisses
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0