go dag säger jag bara!

Sitter hemma och har ätit och lite sånt. Slutade ett idag! :D Vi har typ industidagar idag och imorgon.
Och ikväll ska jag hämta skol dtaorn, FYFAN VAD GÖTT!:D ehehhe, har 3st snart ;)
Men först ska jag baka om jag orkar och titta på våran innebandy träning (har ont i halsen fortf.)
Så bra dag med andra ord!

Lennart: Får stå idag, mamma åker ut och mockar och sånt mig,
gosar och myser lite med han säkert oxå! Ska försöka fixa filmen från igår när jag tömkörde ikväll också! :D

/L

MIN UNDERBART FINA PONNY ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  (foto: fillan höglund)

Kommentarer
Postat av: stormizza

Åh, vilken fin bild. Längtar till sommaren!!!!

2012-01-24 @ 15:08:38
URL: http://stormizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0