HA DETTA JÄVLIGT KLART FÖR ER!

ALLA ELAKA KOMMENTARER POLISANMÄLS!


Blir så förbannad på folk som inte har något liv och sitter och kommenterar elaka saker på andras bloggar!
Är du avundsjuk eller vad är det för fel på dig människa?? :@@@@

Jag kommer polisanmäla dig om du inte kommer och ber om ursäkt för vad du gjort, annars får du helt enkelt skylla dig själv för du vet, payback's a bitch!


Min ponny är min bästa vän, den som jag kan känna mig lugn hos och bara vara mig själv med. Hon gör mig hel! Utan henne är jag ingenting ♥♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Lägger mig i för man blir så jävla upprörd på sånt här! Asså va är det för cp störda idioter som skriver sån hopplös skit?! -.-

Ida, du rider Mimii sjukt bra ska du veta! <3<3<3<3

2012-01-09 @ 21:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0