Rubrik?

Hejhej! :)

Precis ätit lite mat med mami, Emil och Erika (min bror och hans flickvän) ♥ mysigt vare! :)
Imorgon så blire att hämta skoldator på skolan vid 6 och innan det så ska Mimii tömköras av Erika (min bästa vän), ja är lite dåligt på sånt ;p haha :)

Idag red ja ut med katrin♥ och Daranka, travade och skrittade på gärdena :) Grymt roligt var det! :D


Evelina Olsson ( Evert ) :) om Awsome ponyyyy:

Fina och duktiga ni är! Passar verkligen!!! Ska bli roligt att se er på tävlingar i sommar :) <3
Bra blogg fresten ;)

Svar: Tack eve! :D Hoppas vi får se dig och Diego också, ni är så fina! :) <3
Hihi tack igen :D



Mimii ska flyttas till en annan hage då hon inte trivs längre med dom andra två. Dom föser på henne och hon måste stressäta för att få i sig mat vilket INTE är bra! :@
Såg även idag att hon fått ett bitmärke på halsen :( Mitt fina hjärta♥
Hon ska inte behöva lida mer, jag vill att hon ska vara hel tills tävlingssäsongen börjar!!

Nu ska ja fixa några mer inlägg, Ha en bra kväll! :)

/Ida



 
Haha, något gammal bild, men whatever ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0