5/3-12

Nu sitter jag hemma i köket och är allmänt glad! Men trött dock, har sjuukt ont i min rygg :/
Nåja, har iallafall ringt på hjälmen nu och den fanns kvar, så hon skulle kolla på vad frakten vart
och sedan dra iväg ett sms! GLAD! :D

Var på lång skritt tur idag med ponnyn, skrittade på bansken till sjön och sen förbi henickehammar,
ponnyn var pigg och glad som vanligt! Sen mockade jag, gjorde maten och fixade resten
sen drog jag hem och nu sitter jag här :)

Imorgon bir det prao på OLW, kul! (tror jag..)
Känner inte ens människan som ska vara min handledare, passar ju perfekt till min blyghet,
fast näääää! Haha det blir säker bra tillslut! :D




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0