Alla hästar i stallet

Santino
Född 1995
Travare, ser ut som en nordsvensk.
Äg. Karin Sörestam

Nicke
Född 1997?
Halvblod?
Fd. ridskolehäst.
Äg. Hanna Zeitelberg

Nicke och Santino ^^


Noorwolders Daranka
Född 2005
Imp. Holland
Hopponny, c-ponny
Äg. Katrin Skoog


Mimii
Född 1999
Newforestponny, hopponny, d-ponny
Äg. Ida och Eva-Lena Johansson


Corinne
Född 1996
Imp. Holland
Hopponny, c-ponny
Äg. Katrin Skoog



Lucky Luke
Född 1994
Äg. Janet Eriksson
Hade ingen bild på honom, men han är schäck.(Stavning) ?


Igor
Född 1998
Shettlandsponny, a-ponny
Äg. Emmy-Lee Bäckman


Filly
Född 2001
Welchponny, b-ponny, hopponny
Äg. Katrin Skoog


Misty
Född 1995
Fodervärd: Julia Haraldsson
Hitta ingen bild.

6. Alla hästar i stallet
7. En sak som aldrig får hända!
8. Min största rädsla inom ridsporten
9. Någon du skulle vela byta liv med för en dag, och varför?
10. Tio saker du inte visste om mig
11. Tio saker du inte visste om min häst
12. Min favoritgren
13. Min högsta dröm
14. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)
15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?
16. En bild som gör dig lycklig
17. Det här har jag med på tävling
18. En ridbild jag aldrig publicerat förut
19. Min första häst
20. Det här finns i min ryktlåda
21. Bilder på mig från en tävling
22. Din favoritbild på dig och din häst
23. Min favoritgrej i stallet
24. Mitt motto
25. Mitt mål med ridningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0