God morgon!

Sitter och väntar på at matten ska börja, vi har diagnos -.-
Idag ska jag va med erik och fixa massa grejer till tävlingen imorgon, ska bli skitkul
och tävla imorgon! Jag vet inte varför det känns så speciellt nu helt plötsligt ^^,
I onsdags på träningen gick det jätte bra! ponnyn var super pigg men urfin och det vart
inga sådana där dumma stopp och sånt kan ju vara därför det känns så bra inför tävlingen också! :P
Igår var jag och hjälpte Anna igen, hon hoppade madel, malva och orvaroch jag fixade med avtravning osv ooch gick och bytte häst och så, sen mös vi lite i soffan innan jag åkte hem :)

Men nu börjar jag! hejsvejs så länge! :D

/L


Orvar och anna på junitävlingarna, dom van enn 140 poängshoppning om jag inte minns fel! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0