Finaste ponnyn! =)

Hej alla söta! :)

Ska snart ta och åka ut till ponnyn och rida ut en sväng tänkte jag.

Igår var vi först till k-hamn, fick mig en dö snygg KL tröja :D
Och vi kollade på hästtransporter på Värmlandsvagnen AB :) Sen drog vi till k-stad och till biltema och hööks.

Visste allvarligt inte att biltema hade hästgrejer!! :O Köpte iaf en longerlina, grimma+grimskaft och en hängare typ :) Sen till hööks, köpte flugpannband, flugmedel och en godissten med äpplesmak :D

Sen drog jag till ponnyn och red barbacka med schabrak och täckesgjord i paddocken, hon var jättefin! Gjorde öppnor, slutor, skänkelvikningar och halter och galoppfattningar. Hon var super!<3

Fler bilder på grejorna jag köpte kommer =)

Puss
/Ida


En bild på tröjan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0