God morgon!

Sitter ute på verandan i solan med datorn nu. Gick upp kl. 10 och åt frukost, ska väl åka till stallet någon gång snart, fast jag vet inte riktigt när ^^ I stallet ska jag iallafall rida ett ordentligt markarbetespass, putsa lite och byta pannband på tränset för jag ska inte ha det turkosa schabraket imorgon, funderar på de röda? sen så ska jag väll plocka ihop lite saker och sånt. Badar av ponnyn ska jag nog åka dit och gör ikväll för det BEHÖVS! Han går ju naken på dagarna nu så han blir så himla skitig när han rullar sig ;) Ikväll har vi ju kalas så jag får se om jag kan blogga något, men vi får se! :)


Kommentarer
Postat av: wilma

Sjukt fin blogg!! Bloglovinbyte? Har förresten frågestund och det skulle vara hur kul som helst om ni ville ställa nån fråga Kram :)

2012-05-26 @ 16:49:37
URL: http://wilmafur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0