Hellu!

Är just nu hemma och är sjuk, tråkigt! har vart sjuk sen i tisdags efter fotbolls matchen, att var förskyld och spela är ingen bra kompination ;) Imorgon så är det ju tävling i Örebro, hoppar LB, LA och jag ska samåka med Ebba! :) Skojsit skojsit! Träningen igår för fredrik gick super, fast dock vart jag ju och må värre igen efter så det var därför jag stannade hemma en dag till.. Skulle även ha tränat för Anna i onsdags med jag mådde för dågligt för att kunna orka det så jag var med på hela Fredrikträningen, annas skulle jag bara ha vart med på framridningen och framhoppnigen :) Men nu taggar vi in till tusen för tävlingen imorgon! :D


Bild från LAn på hemmatävlingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0