12/4-12 :)

Hej igen! Åkte ut till stallet vi cirka halv 2 , mockade och red ut på ponnyn. Red till nyhyttan, körde tempoväxlingar på banken hela vägen dit typ. Ponnyn var lika pigg och glad som vanligt, han jobbade på bra och vart ganska svettig faktiskt! Sen så var jag på U-SEK möte i typ 5 min, avgick bara, har inte tid till det där lägre. Sen var jag hem en snabbis och åt en risifrutti, kvart i 5 tog Anna upp mig när hon var på väg hem från jobbet. Hos henne så hoppade vi Orvar och Malva, gick super! Orvar var lite vrång osv i början. Men det var mest vanligt orv beteende ^^ skuttade runt massa små banor, fina hezten var bäst idag! Älskar honom såhäääääääär mycket, typ ;) Går inte och förklara riktigt, han är bara så himla underbar! Det är han och Lennart lixxom :')

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0