Åh dumma bushäst..

Hej!

Red ut med katrin idag, det började snöa och blåsa.. Filly hoppar till och mimii kastar sig åt sidan, jag flyger av som en vante ochblir liggandes. Gjorde ont som faaaaan!

Fick åka till akuten i karlstad och de konstaterar att ja brutit ett revben. Får skylla mig själv att jag inte hade väst på mig.. Så blir ingen ridning på ca. 3 veckor :/ Katrin ska rida mimii åt mig. Fårse om jag bryter det och rider i lagtävlingen i Sörmon om 2 veckor.

Aja, Hade!
Kyss
/Ida


HAHAHA failbild!

Kommentarer
Postat av: katrin

Haha :o eller inte

2012-04-01 @ 20:32:04
URL: http://kaatrinskoog.blogg.se/
Postat av: andrea

Då får du ju säga till att nån annan rider laget för dig första omgången, de bör de veta i tid gumman!



Krya!<3

2012-04-01 @ 20:40:40
URL: http://andreakarlssonlundberg.blogg.se/
Postat av: evelina

aprilskämt?

2012-04-01 @ 21:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0