Att skaffa!

Nytt träns!!

Funderar starkt på att köpa detta träns, behöver ett nytt för mitt börjar bli slitet..




Aachenträns Hunter Claridge House®

Artikelnr 300761

 

499 Kr

 

 

Aachenträns i mjukt oljat läder. Platt ofodrat pannband och nosgrimma med avtagbart aachenfäste. Ställbar käkrem och sidostycken med hakar. Nackstycket är brett, och svängt för att motverka tryck vid det känsliga området bakom öronen. Silverfärgade spännen. Komplett med lädertygel med stoppar och hakar att fästa i bettringen.


Någon som provat detta träns?

/Ida


Kommentarer
Postat av: Lovisa

hihi, det där har jag också tänkt köpa ^^

2012-04-15 @ 21:52:21
URL: http://newforestponnys.blogg.se/
Postat av: Fillan

Jag har faktiskt ett sådant, och jag gillar det mycket!! Tycker faktikst att det är snyggare än dyonet när jag jämfört med en kompis!! är väldigt nöjd!

Men dom där flärparna som finns på tyglarna har jag klippt bort, det var mycket snyggare!!

2012-04-15 @ 22:01:18
URL: http://fillanhoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0