Fin ponie

Hej!

Precis kommit hem, fick sluta lite tidigare vilket kändes jätteskönt efter typ 3 timmars prov.. :)
Ponnyn rider jag ut på idag. Hon var såååååå sjukt fin igår!! :D

Katrin filmade så film kommer! M en ni får en liten bild här nu :) Till filmen ska jag bara fixa musik och ladda upp den så kommer den hit direkt.


Såååååååååååå himla fin var hon, pigg och alert på hjälperna även fast hon gick mastabacken dagen innan.
och.. JAG HADE INGA SPORRAR :D 
Det är verkligen ett steg frammåt att jag bara behöver ha spöt när jag hoppar, och endå hoppade vi 110 igår.

hehe, glömde att jag inte hade väst på mig heller.. Men det är sjukt härligt att röra sig som man vill :)
Kör ju ganska hård träningsvecka nu så jag hoppas hon blir lika fin i KRK nästa helg!

PUSS
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0