Gästbloggning : Felicia Wahlund! :)

hallå där alla bloggläsare, haha :D
vet inte alls vad jag ska skriva men ja..

som ni säkert vet är jag Mimii's förra ägare, men är himla nöjd att Ida köpte henne, för bättre ägare kan Miisan inte få!
som sagt så red jag Mimii igår och helt ärligt blev jag chockad över vilken stor skillnad det blivit på så få månader! jag och Ida kom fram till att det var ungefär ett halvår sen som hon köpte mimii, hehe :p
iallfall så ah.. kommer inte på vad jag ska skriva så jag letade upp lite gamla bildern från när jag ägde hennne.
hon har gått från köttbulle till trimmad köttbulle!

www.ffeliciawahlund.blogg.se
om ni kollar in på den här bloggen så ser ni min storhäst som jag köpte efter Mimii www.casar.blogg.se





/Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0