Snel hezt

Hej igen!

Ska snart gåoch lägga mig för jag är sjukt trött.. Somnade runt halv 3 eller något inatt och vaknade vid 9 :/ Usch säger ja bara!

Imorgon rider jag ut med Katrin, vi ska rida till mastabacken :) Ponnyn skrittade jag på idag, vi red ju en bit men sen var jag så trött så jag orkade inte rida så mkt idag. Ponnyn var pigg, så det är ju bra inför imorgon! Det är ju en bit dit ;p

Har någon bild ifrån idag som jag ska lägga in också, och filmen ifrån fredrikträningen, tror jag skippar den ifrån förra gången, orkar inte ladda en låt till den.

Felicia kanske kommer på Tisdag, vore verkligen grymt kul om hon gjorde det!
Felicia är Mimii's förra ägare :) www.ffeliciawahlund.blogg.se



Puss
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0