Tävling KRK 29/4-2012

LD: Kändes fram och fin, hoppade jättebra!
Felfria och rosett! :D

LC-lagklass: Super på framhoppningen, lite segare på banan men klämmde över henne över hindrena endå!
Det hängde på mig om vi skulle gå till omhoppning, FELFRIAAAA :D Var lycklig som ett fån!

LC+5-omhoppning lagklass: Seg och trött, men jag drev in i det sista, Felfria där också!! :D Hängde på mig där också så det kändes jättebra!
Hade jag eller någon annan ridit 1 sekund snabbare så hade vi kommit trea, men laget var jättebra idag!♥

Tack till min underbara vän Katrin som följde med, hade du inte det hade det aldrig gått! Loveu♥

Ponnyn du är så bra! Jag älskar dej ♥



Hon har ju fått massage och sulor i skorna och att hon inte var brunstig den här gången, det gjorde en hel del skillnad!
Men man får ju ha överseende om att dom inte är några maskiner, dom är ju levande varelser! Tänk på att hästen gör allt för dig! ♥


Mamma och Mimiisan, så söta!♥


<3


Mer bilder och filmer kommer, men ni får hålla ut! :)
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0