Tjosan!

Förlåt för att jag inte bloggade igår men var uper trött och sliten och sen så var jag ju hon Annaoch då räcker tiden inte riktigt till. Idag blir det iaf Anna träning istället för Fredrik är sjuk och träningen är inställd imorgon.. Nåja all människor är ju sjuka någongång. Skolan idag var helt okej, Gjorde Pizza på hemkunskapen! :D Sen var jag kvar i skolan och var med Erik en stund. Hade tid med det eftersom jag inte kunde träna någon fotboll idag pga mina j-vla skavsår, jaja. Försöker komma på en idé till en ny design nu, ska verklligen lägga ner hela mitt hjärta på våran nästa design, den ska bli helt amazing! :D

Men nu ska jag åka ut till ponny plutt, ska försöka få mamma och filma lite och då får ni film sen! :)


finisen ♥

/ Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0