Toppen ponny! <3

Hej!!

Träningen gick jättebra, ponnyn va fram och väldigt mjuk i munnen och avslappnad men endå fram och spänstig!
Min stjärna det!<3

Har film ifrån förra träningen och denna träningen som jag ska lägga upp så ni har något att kolla på :)

Så skönt att det är lov också! Har varit så skoltrött nu senaste tiden.. :/
Min älskade bror har kommit hem också, det firas med PIZZA! :D Lite tjockt men wtf ;)

På lördag blir det att rida till Katrins mormor med hästarna :D hihih! ")
Imorgon skrittas hon och travas för att få ur mjölksyra ur benen.

Fredrik tyckte vi skulle öka på kraftfodret också, funderar även på att köpa Kraftpellets till prinsessan =)


Fråga till er:
Vad får era hästar för mat och hur mycket?


Taggar lovet med att rida och va med mina underbara vänner!
Kommer bli AMAZING! <3
Åker till Karlstad på Tisdag med bästa Katrin också :D


Puss
/Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0