Pigg hezt

HEJ!

Precis kommit hem, varit ute och åkt moppe med Erika och Andrea. Blir snart gå och lägga mig, ska kleta på lite voltaren och ta några värktabletter eftersom jag har värsta nackspärren! FUCK IT.

Ponnyn skrittades bara idag, tog en liten sväng runt Eriksberg med Emmy :) Hon var pigg så jag fick knappt stopp på henne.. :D
Imorgon trimmar jag nog lite i paddocken i alla gångarter.

Var till Laisa och Ove och köpte havre förut. Pratade en hel del om hur vi ska lägga upp foderstaten osv, riktig roligt och lärorikt faktiskt :)

Men ni får ha det superbra alla söta läsare!

Puss
/Ida


Ett tag sen javiischtt

Kommentarer
Postat av: Erika

jaa, tycker iallfall det verkar jätte häftigt!! :D

mycket fin blogg här också!

2012-04-13 @ 00:14:11
URL: http://teamnorr.blogg.se/
Postat av: Erika

Förresten, hur reagerade din ponny när den hade låsningar i ryggen?

Tror min ponny också verkar ha något sånt men han har dock ont i ryggen. så vi ska söka upp massör ev, veterinär om det behövs.

2012-04-13 @ 00:20:43
URL: http://teamnorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0