VINST!

Tävlingen i söndags gick JÄTTE BRA!! :D

LBn: Ponnyn var pigg och fin på framridningen! Dock så regnade det, så jag kunde inte rida så jätte ordentligt tills jag kom in på framhoppningen. Han var verkligen super ärlig och stabil, så gick in med världens själv känsla på banan :) Kom perfekt in på ettan så då kande jag bara nu faan kör vi! Så nolla hela vägen runt med världens galnaste och snyggaste omhoppning! Så vinst på den med 3,5  sekunders marginal!! BÄSTA PONNYN

LAn: Galet fin ponny asså! Framhoppningen kändes super! Känslan var super efter LBn! Så kom runt hela banan med super språng, inte fel på ett enda, kommer upp mot sista hindret, ligger pyttis nära så jag håller mig lugn men dock släpper ponnyn ner ett bakben förtidigt.. Så fyra fel, men det gör inget! Jag var ju självklart sur när jag kom ut men det är bara för att jag är en sån tävlingsmänniska, NÖJD!! ♥

Nästa tävlingar: Örebro 5 maj, LB, LA & Hemma 6 maj LA (om det blir någon).


image description
AWESOME PONNY ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0