25/2-12

Tjosan! Idag har jag varit hos min tränare Anna hela dagen och hjälpt henne med hästarna.
Har verkligen har hur kul som helst! Kul att vara tillbaka här :D
Först så mockade vi och sånt i lösdriften. Sen så red vi Carter, en 3åring som håller på att ridas in, var rätt längesen jag red en helt grön häst så det var kul! Sedan så logerade Anna mandel i ridhuset.
Efter det så red vi malva och Orvar. Anna hoppade Orvar och jag skrittade malva, sen travade av Orvar.
- vilken häst säger jag bara! Helt underbar!
Sen så plockade vi iordning ridhuset och harvade vi ridhuset. Sen tömkörde Anna Collin, sen släppte vi Calii,
typ världens sötaste hingst!(han är 1år) Sist av allt gick vi in och åt hamburgare och kollade på tv och sen åt kakor och godis! Häääärlig dag! Vid typ halv sju kom pappa och hämtade mig och då åkte vi till
Lennart och så trimmade jag honom lite i ridhuset. Red på det tvådelade bettet med parer stänger och
det gick han jätte fint på! imorgon ska jag till Anna igen och även ha med Lennart, så ska vi hoppa lite
bana och sånt, super bra start på lovet!! :D


/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0