Tillbaks!

Tjosantjosan! Nu är jag tillbaka här på bloggen och det med massa blogg lust i
bakfickan! Ska fixa ny design osv i helgen eller till veckan och fixa massa bra inlägg!
Jag ska inte något till GBGHS  iår utan jag valde att åka till sälen v.12 med Katrin istället :)

Idag blir det fredrik träning med ponnyn, hoppas det går bra, sista träningen för fredrik innan
Kumla nästa helg så skulle behöva något bra från hans träningar också. Till helgen blir det träning
för Anna, och till vecka någon dag också tror jag. Sen på söndagen på sportlovet blir det Kumla
och den första LAn för iår :D suuuper duuuper taggad!! :D


Bild från i söndags, uppdaterar sen om hur det gick! :) ponnyn ♥

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0