måndag, åter igen

Sitter hemma och lyssnar på musik och har bakat mig en sockerkaka, gick hem tidigare från skolan
för jag hade sjukt ont i magen, hatar det! Men olivia var där på två lektioner och ska vara med på några om dagen och det var så kul att får ha henne tillbaka igen!! :D Nåja, har haft en underbar helg, är lika glad idag! (trots magen) och hoppas på att det kommer bli en lika underbar vecka också! Nästa vecka, eller rättare sagt, på söndag, drar jag till sälen och stannar där tills på torsdag så en kompis kommer rida Lennart åt mig :)
Idag ska jag försöka rida lite markarbete på Lennart. Jag red ut på honom barbacka igår och tusan så pigg han var! Hahah, min lilla bus ponni de, fast helldre en pigg ponny som man får hålla i än en man måste ha både sporrar och spö på för att få den att gå fram! (fast det är ju min åsikt).


Jag och Olivia! ♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0