Vill ha en till häst..

Åååååh vad jag vill ha en till häst/ponny! Antingen en ganska ung ponny som jag får rida till och utbilda själv, eller en stor häst som har gjort ganska mycket och kan hjälpa mig upp i de riktigt höga klasserna!
Sitter och kollar runt på Hastnet hela tiden nu, är så extremt sugen på att ha mer och göra i stallet!
Bil lixxom hela tiden samma sak med en häst och jag är en sån som vill ha nya saker, nya upplevelser och helst lite för mycket att göra :p Jag skulle gör PRECIS VAD SOM HELST, för att få en till häst, jag lovar!!

Någon snäll liten själ där ute som har en häst att erbjuda mig? ;)

/L


Jag och nova som jag red ett tag :)


Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Det är ju Nova!

Hon står hos osssom ridskole häst nu :)

2012-03-10 @ 11:52:47
URL: http://amaandapeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0