Åhhh min finaste älskling, jag älskar dig <3

Hej hopp!

Sitter och kollar hockey med mami och papi =) Ponnyn var fin idag, red i paddocken lite dressyr först sen hoppade jag lite, hehehe red barbacka också men ponnyn var finfin! :) 

MEN den dumma ponnyn rymde idag!! :@ Hon gick ur sin hage och ut på landsvägen! :O
Blev ju helt förskräckt när jag hörde det.
Men hon hade ju klarat sig som tur var och stog i stallet när jag kom.
Det var en vänlig själ som hade sett henne och gått med henne till stallet, säger bara TACK vem det nu är! Du är guldvärd!

Heja sverige nurååå, 3-1 mot Ryssland! :D

Imoron åker jag ut tidigt till ponnyn och rider innan lunch :) Blir antingen lite dressyr eller något liknande =)

PUSS
/Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0