Anna träning 9/5

Ponnyn var super pigg och fin, han stog ju i igår men han var faktiskt inget krutpaket! Det är ju faktiskt hans födelsedag idag också!! :D Vi red fram för oss själva mest och sen red Anna med oss på Mandel. Vi började med att hoppa en svag dogleg som vi skulle ha ett jämt tempo och jämna antal steg, det gick jätte bra, tills jag ramlade av! hahaha, snyggaste någonsin! Jag trodde han skulle hoppa av långt ifrån med han hoppade supernära istället så han sköt upp mig flera meter i luften och sedan landade jag på fötterna men kvät vek sig så jag ramlade. Det var lite äckligt för jag hade ingen känsel under knän oc neråt i benet och foten först, men det kom till baka när knät hoppade tillbaka. Men resten av träningen gick hur bra som helst! :)

/L


Full fart, spar tid! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0