Fredag! ♥

Hej!!

Ska snart äta, precis duschat så har mysat ner mig i soffan och kollar lite TV, säger bara FREDAG IN MY ♥ !
Gick runt eriksberg med Katrin, tog henne i grimskaftet sen ställde ja henne i hagen igen. Hon va snäll och hon tyckte det var gott med lite gräs =)


Tänkte även berätta att vi ska till Gotland den 30:nde till den 1:a, ska bli roligt faktiskt! Men lite tråkigt eftersom Carlstads Riders Throfy är då och då kan jag inte vara med :(
Men jag tänkte vara med på Ponnypokalen som är helgen före istället tror jag.

Imorgon åker vi till K-hamn och kollar på lite saker, och efter det så rider jag. Men ska försöka blogga lite :)

Puss
/Ida


♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0