God morgon!

Sitter hemma i soffa och götter mig. Har bad idag så börjar inte för ens halv 9, härligt när man bara behöver gå över en väg så är man där ;) Idag får iallafall ponnyn stå för jag ska och hjälpa Anna. Igår red vi dressyr och han var verkligen huur fin som helst! Går han så där fint nu så tror jag faktiskt jag kan starta LA:4an på NF SM :D Så nu ska det hård tränas!!

Till helgen blir det också lite ändrade planer, skulle ju ha vart till christinehamn på söndag med det blire inget för de blir antagligen inställt. Jag åker istället till Skaraortens och hoppar LB+5 och LA. Träffar antagligen Nellie B också! :D


Bild från wittvång, LAn :)

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0