Snart hem!

Hej!

Sitter och har typ en kvart kvar av tråkig SO, sen slutar jag äntligen. Efter det blir det hem och äta sen ut till stallet och rida ponnyn med katrin :) www.kaatrinskoog.blogg.se

Funderar på att baka något när jag kommer hem ifrån stallet, typ tekakor :D hihi, mums! <3

Igår hade vi ju även städdag, va kul och ponnyn försökte hjälpa till när jag kratta i hagen, heh sötnos! Sen fikade vi och hade trevligt och jag och katrin hoppade hinder och låg på studsmattan och chilla :D

Höres!
/Ida


Gullhezt,
skrattar så mycket för vi skulle få henne fram med öronen och då kastade Andrea upp sina vantar rakt i luften, haha x)

Kommentarer
Postat av: andrea

Haha<3(:

2012-05-09 @ 20:01:11
URL: http://andreakarlssonlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0