Dagen :)

Hej,
gjorde en liten design men den är bara tillfällig tills Lollo gör en myyyyyyyyyyyyycket snyggare! Hon är grym på det :)


Aja, idag har mina bröder och deras flickvänner varit här :) Öppnat lite julklappar och ätit mat och sånt :)
Av stefan, carro, helena, björn och wille fick jag ett par röda ridbyxor :D Skitsnygga! ♥
Och av Emil, Erika och Bella fick jag lila benskydd :D Ponnyn kommer vara supersnygg i dom :D♥

Igår fick jag kläder och sånt och en iCurl platt&locktång av mamma och pappa :) Superbraaaaaaaa ♥
Och så har jag fått stalltäcke och Lamicell schabrak av mamma :)

Och en massa andra bra saker av mina fina vänner! <3

Ponnyn va pigg som en raket idag, älskart! ♥ Söthezt!


Nej, nu ska jag ner och kolla på Toystory 3 med Mami&Papi<3

Puss ♥
/Ida


Första dagen, minns den som den vore igår ♥

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

Haha, grym och grym vet jag nog inte ;)

2011-12-25 @ 22:24:35
URL: http://newforestponnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0