Härlig dag!

Härlig dag säger jag bara! Gick upp 10 över 9 och åt och gjorde mig i ordning och sedan åkte vi och
hämtade Erik för att sedan dra mot Karlstad! :) Köpte dock inga häst grejer idag, det får bli på onsdag ;)
Vart jätte härligt att få vara med älsklingen en hel dag! Pappa fixade ponnyn åt mig imorse så han fick stå idag.
Imorgon blir det nog och skritta lite på honom och sen så ska jag och rida Nicke lite :)

Det här köpte jag iallafall:
* 2 t-shirtar på monki
* Lång ärmad på monki
* Halsduk på Bik Bok
* Stickad långärmad på Bik Bok
* Rosa Buberry skal på Teknik magasinet

Nöjd tjej!


ponnyyyyyy  ♥

Kommentarer
Postat av: sandra sg

hej jätte fin blogg, checka gärna min! :D

2011-12-26 @ 23:25:53
URL: http://zandiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0