Lovisa Andersson - Dawson :D

Lovisa Andersson heter jag och är en av två som kommer blogga här!
Det kommer bli till mesta dels en häst blogg om våra New Forest ponnyer. Men lite annat kommer ju såklart in! :)

Här får ni veta lite om mig :
Fullständigt Namn: Lena Lovisa Elizabeth Andersson
Född: 15 juni 1997
S
Bor: Filipstad
Skola: Ferlinskolan
Klass: 8D
Civilstatus: Är tillsammans med världens bästa Erik <3
Intressen: rida, fota, webbdesign, kompisar, killen, gå ut med hunden, kolla tv och spela fotboll.

Om min ponny:
Namn: Dawson
Smeknamn: Lennart, busponni, bäbis, älskling osvosv..
Född: 9 maj 2001
E. Fredikbergs kavat
U. Sweet littel dinah
UE. Dart light
Gren: framförallt hoppning, men lite dressyr också såklart!
Nivå: LA/MSV hopp, LA dressyr
Tränare: Fredrik hasselberg, Anna Andersson & Mia Petterson i hoppning.
I dressyren, Charles Jonsson.

Det var väl allt för mig den här gången !
Ni får en bild på mig, en bild på Lennart och en bild på båda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0