HAHA jag ramlade av idag x)

Hej!

Förlåt för att ja inte bloggat! Idag har jag kollat på den regionala tävligen "hemma" eller ja asså det är ju hemma eftersom att jag bor här även fast jag inte tävlar för Filipstad längre ;)

Men iaf, det har gått jättebra för de jag känner iaf!

Katrin: 0 fel i LC med Fjonk, 0 fel och vinst med Corinne i LB och 0 fel i LA och kvalad MSV B med Corinne :D Så himla kul! De är så duktiga! <3

Ruth: två ner i LC och 1 ner i LB , så bra gjort eftersom det var debut i båda klasserna :D

Felicia: ett ner i LB och nolla LA :D

Lollo: VINST!!! i LB och ett oturligt men skitfin ritt i LA:n! Superduktiga!<3

Ida: 0 fel i LC, 0 fel och vinst i LB! :D

Grattis till allihopa, superfina ritter! :D

Ponnyn har blivit bättre och hon reagerar inte något på rumpan nu, vilket är toppen! Skritta och trava ut igår, hon va fin. Idag red jag ut med Katrin, HON VAR PIGG!

Hon tyckte det var kul att springa fort och då sprang hon ännu mer och hoppsan så kom det ett bocksprång och jag låg på marken, HAHA bushezt <3

Imorgon blir det ett dressyrpass på eftermiddan efter att Veronica skott henne :)
Åker ut vid halv 11 och gör allt och hon kommer och skor vid 11, sen åker jag nog hem och sover lite till och äter sen ut och rida :) Bra med studiedag alltså!

PUSSAR
/Ida



Ja, ungefär såhär.. knaspåni :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0