Träning för Charles Jonsson imorgon :)

Hej!

Kollar runt på lite bloggar och så. Ruth skickade till mig och frågade om jag ville rida för charles imorgon så det blir det imorgon vid 6. Ska bli kul! :)

Ponnyn hade tydligen fått massage idag av Madde och hon hade fått upp spänningar i ryggen!
Jättebra, massa Creed till dig Madde!!

Så jag och Katrin gick ut och promenerade med Mimii och Daranka <3 Ponnyn var rätt pigg endå =)

Imorgon har jag sovmorgon, börjar 20 över 9 och sen har jag inställd hemkunskap så slutar runt 1, TOPPEN!

Hade bra!
/Ida





Kommentarer
Postat av: Sandra SG

Heeey!! Allt bra med dig?

ha en awesome torsdags kväll som jag ska ha!! :D

kram

2012-04-26 @ 20:03:45
URL: http://saaandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0