5 saker ni antagligen inte visste om mig..

  • Är jag ensam i stallet går jag runt och nöö sjunger ;)
  • Jag lyssnar på rock och dödsmetall.
  • Min första ponny som var en foder häst var en new forest och han lever än idag och är typ 40 år snart!
  • Jag vill ha en häst, storhäst asså, skulle vara så enormt kul och ha två st :)
  • Jag är nervösare för och hoppa låga klasser än höga, för låga så vet jag att han kan krångla med riv osv, det gör han nästan aldrig i de höga.

Så nu vet ni lite mer om mig! :)


hihi, ego (a)


Kommentarer
Postat av: Julia Nilsson

Hej!



Skulle vilja veta lite mer om din första ponny, vart han bor nu, hos vem osv. Maila gärna mig till [email protected]



Mvh Julia Nilsson

2012-02-10 @ 20:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0