Hästarna i stallet jag står!


Stora stallet!


Lilla stallet!



Santino
Född 1995
Travare, ser ut som en nordsvensk.
Äg. Karin Sörestam

Nicke
Född 1997?
Halvblod?
Fd. ridskolehäst.
Äg. Hanna Zeitelberg

Nicke och Santino ^^


Noorwolders Daranka
Född 2005
Imp. Holland
Hopponny, c-ponny
Äg. Katrin Skoog


Mimii
Född 1999
Newforestponny, hopponny, d-ponny
Äg. Ida och Eva-Lena Johansson


Corinne
Född 1996
Imp. Holland
Hopponny, c-ponny
Äg. Katrin Skoog



Lucky Luke
Född 1994
Äg. Janet Eriksson
Hade ingen bild på honom, men han är schäck.(Stavning) ?


Igor
Född 1998
Shettlandsponny, a-ponny
Äg. Emmy-Lee Bäckman


Filly
Född 2001
Welchponny, b-ponny, hopponny
Äg. Katrin Skoog


Misty
Född 1995
Fodervärd: Julia Haraldsson
Hitta ingen bild.


Jag är inte bra på att måla i paint så respektera dääät ;)

Puss
/Ida

Kommentarer
Postat av: Smilla

Sv- Hmm, jo det tror jag, jag var ju där så :) Söt blogg ni också ! :D

2012-02-23 @ 08:00:08
URL: http://smillalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0