Sjuk :(

Hallihallå!

Sitter hemma och ska snart äta, fick vara hemma imorse då jag hostar som en tok och knappt kan prata pga min hals :s

Hursomhelst, ska se om jag piggnar på så jag kan åka ut till min vackraste och rida lite. Imorgon måste jag iaf gå till skolan eftersom jag har nationellt prov i Svenska -.-' SUCK..


Ponnyn skrittades med Katrin och Fjonk :)

Igår var ja ju med katrin, hade sjuuukt roligt! Tror inte ja skrattat så mycket på länge x)<3
När mamma och pappa hämtat mig så åkte vi förbi en sväng hos min bror Emil och hans flickvän Erika.
Dom har precis hämtat en till liten hund! Sååå söt! En 2årig chihuahua hane som väger 1kilo! Superliten, jag som tyckte att Bella var liten. Denna lilla hunden heter Legolas :D

Kolla erika's blogg------> www.erikaanderssons.blogg.se! :)


Pusshej!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0