tjena!

Förlåt för att jag bloggat dåligt men de ha vart mycket med flytten och så. Lennart skulle ju ha flyttat till Anna i söndags men det var så dåligt väder så vi flyttade honom i tisdags istället! :) När vi kom dit så fick han gå i hagen och så en stund och sen så löshoppade vi honom lite. Inte så högt - bara en jobbig övning! ;)
Erik sov hos mig tis-ons så han vart väl kvar till en 3-4 sen så drov vi till stallet vid fem. Då löshoppade vi Annas 3 och sen red jag ut en lite längre tur på Lennart bus! :) Idag ska jag till stallet efter fotbollstränigen och då tänkte jag hoppa lite barback på utevolten! :D Hörs snart igen, lovar!


Kolla in min önskelista! ;)

Kommentarer
Postat av: Jaquelinedelang

Schabraket har jag :D Kke hoppluvan snart :)

2012-06-09 @ 10:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0