Godmorgon, för mig iaf..

Hejhej alla bloggläsare!

Förlåt att jag inte bloggat något vidare, gick hem efter nationella för jag mådde illa.
Sen när jag blev bättre åkte ja ut till mimii och så klippte i henne (Bilder kommer). Sen när ja kommit hem så kände jag mig konstig, mamma sa att jag var blek och tog tempen på mig, hade undertemp, 36,3. 
Kände mig inte alls bra så jag fick stanna hemma idag. Ska till sjukhuset på måndag då detta hållt på ett tag. Mamma tror jag har järnbrist eftersom jag alltid är så trött och blek.

Får väl se om jag orkar rida ponnyn idag, men jag måste nog det för hon kommer vara dunderpigg eftersom vi klippte henne igår.

Sitter nu och äter frukost, lite tråkigt att jag missade skolan då en skulle komma och fotografera vårat återbruk som vi gjort i slöjden, menmen that's life :/

Puss
/Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0