tjooosan!

Sitter här och kollar runt på massa gamla bilder från mitt och Lennarts första tävlings år (2010).
Gud så liten jag var då, och ganska oerfaren för den delen också, haha!
Men gulliga var vi och är fortfarade ;) Idag så ska jag iallafall först kollan på när flickorna
spelar sin sista innebandy match och träffa min underbara vän Olivia. Efter det blir det väl ut till stallet
och rida och smörja och fixa inför imorgon då vi drar till Kumla. Ska bli hur kul som helst, OCH JAG SKA NOLLA! :D Eller försöka iallafall, hahah ;) Kl, 3 är det årsmöte i stallet, såg att Ida skulle dit så då kan
jag ju snacka lite med henne oxå :)

Ni får ha det bra sålänge!


Fiiiiin ponny! (2010)

Min och Lennart första placering i Torsby, 9 maj, på han födelsedag då han fyllde 9år :D

Vi vart även placerade med div III laget och VANN! :D

Sötelisötsöt ponny! ♥

/L

Kommentarer
Postat av: JD

jag va fotograf på den med grööönt tror ja ;)

2012-03-04 @ 21:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0